sobota, 2 lutego 2013

Uczta dla ciała i włosów! Rossmann, Isana, krem do ciała z masłem shea i kakao

Sobota zaowocowała u mnie spotkaniem z E., moją bardzo dobrą koleżanką (pozdrawiam Cię :)). Rozmowa z nią zainspirowała mnie do napisania tej recenzji. Dzisiaj o jednym z produktów, który z pewnością jest Wam dobrze znany, ja zapraszam jednak na moje trzy grosze na temat kremu Isany :) 
wybaczcie jakość zdjęcia, światło dziś nie sprzyjało :/
OPIS PRODUCENTA
pH przyjazne dla skóry-tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie. Dogłębna pielęgnacja skóry suchej.

OPAKOWANIE
ogromne i solidne. Poręczne, dobrze wykonane. Sreberko dokładnie zabezpiecza krem :) nie zachwyca jakoś szczególnie szatą graficzną, jest dosyć przeciętne.

ZAPACH
kakaowy, bardzo przyjemny. Utrzymuje się na skórze przez kilka godzin-i za to go uwielbiam! :) na szczęście nie jest chemiczny. 

KONSYSTENCJA I WYDAJNOŚĆ 
wg mnie konsystencja jest idealna-krem nie jest ani za rzadki, ani zbyt gęsty. Pokusiłabym się o stwierdzenie, ze konsystencja jest podobna do Kallosu, trochę budyniowa.  Co do wydajności-wystarcza na bardzo długo z racji ogromnej pojemności (aż 500ml!).

DZIAŁANIE I OCENA
Krem kupiłam jakiś czas temu, w okresie kiedy namiętnie skupowałam wszelkie mazidła do ciała. Krem sprawdza się bardzo dobrze, nawilża i odżywia. Łatwo się rozprowadza, a skóra jest dzięki niemu gładka i miękka. Bardzo ważnym aspektem jest dla mnie to, by kosmetyk do ciała szybko się wchłaniał i tutaj także nie ma się do czego przyczepić. Na skórze pozostawia cienką powłoczkę. Łagodzi podrażnienia po goleniu :) z potrzebami mojej skóry poradził sobie doskonale.  Idealny na zimę i mroźne wieczory z kubkiem czekolady w ręku-dodatkowe nuty zapachowe dzięki niemu murowane ;) 
Z czasem wyczytałam też o kremowaniu włosów i postanowiłam go wypróbować również w tej roli. Moim faworytem w olejowaniu przez długie miesiące był olej kokosowy. Teraz jednak to on jest na moim podium produktów do olejowania/kremowania włosów. Wydaje mi się, że sprawdzi się on idealnie w przypadku CG. Moja koleżanka nieraz dorobiła się po nim ładnych loczków, a ja sama też nie narzekam na włosy po jego zastosowaniu. Z natury jestem falowana, po kremie Isany można moje delikatne fale dostrzec :) włosy są po nim puszyste i nawilżone. Jest jeszcze jedna kwestia, gdzie krem Isany ma przewagę nad olejem-dużo łatwiej się go nakłada i nie przecieka przez palce. No i ten zapach pozostający na włosach... :) 
Ocena: 5/5

SKŁAD
Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Ethylexyl Stearate, Cocos Nucifera Oil (olej kokosowy), Butylene Glycol, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter (masło shea), Panthenol (pantenol), Copernicia Cerifera Cera (naturalny wosk roślinny pozyskiwany z liści kopernicji, palmy Copernicia cerifera), Theobroma Cacao Butter (masło kakaowe), Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum, Isopropyl Palmitate, Carbomer, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate (witamina E), Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Coumarin.
silikonów brak, parabenów też nie ma :) kokos i masło shea są, czyli dla niskoporowatych powinien być idealny ;) chociaż trzeba pamiętać, że każde włosy lubią co innego.

Uwaga! gliceryna bardzo wysoko w składzie, jeśli puszy Wasze włosy to radzę uważać.

DOSTĘPNOŚĆ I CENA
Krem dostępny jest jedynie w drogariach Rossmann. Cena: 9,99zł/500ml

P.s anonimowi wybaczcie brak możliwości kome
ntowania, ale od jakiegoś czasu walczę z atakiem spamu :/ za jakiś czas zmienię ustawienia.

23 komentarze:

  1. używam kremowania zamiennie z olejowaniem jednak wydaje mi się, że kremowanie to dobra opcja dla początkujących bo konsystencja jest lepsza, kremowa a nie jak w przypadku oleju :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem tego samego zdania :) jest dużo łatwiejszy w aplikacji niż olej.

      Usuń
  2. Już na drugim blogu dziś czytam o kremowaniu włosów, to chyba jakiś znak, żebym i ja też się na to skusiła :P
    I też bardzo lubię olej kokosowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go mam, ale o zapachu figi i granatu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takiego jeszcze nie miałam, muszę wpisać go na listę zachciewajek :)

      Usuń
  4. uwielbiam ten krem ;)
    na włosy dawałam raz i nie bardzo się spisał, ale spróbuje jeszcze raz
    do ciała jest genialny! i jeszcze ten zapach ahhhhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każde włosy lubią co innego ;)
      a do ciała rzeczywiście świetny :))

      Usuń
  5. jeszcze nie miałam tego kremu, ale musi się to zmienić;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. i dla ciała, i dla włosów :D i do tego aromat gwarantowany! :D

      Usuń
  7. uwielbiam ten krem zarówno na skórze jak i włosach :) jest cudowny! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie je, a zapach ma cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam, używam i jestem mEGA z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  10. udało mi się go wczoraj dorwać w ostatni dzień promocji w Rossmanie, w zapachu już się zakochałam, zobaczę teraz co na niego powiedzą moje włoski.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem ciekawa, lubię obserwować efekty u innych ;) jesteś falowana, więc przynajmniej teoretycznie powinien się sprawdzić :P z tego co obserwuję to właśnie większości falowanych podpasował :)

      Usuń
  11. Jak pozostawia film na ciele to definitywnie będę do używała, chociaż nastawiałam się głównie na włosy :) I fajnie, że wspomniałaś, że dobrze się rozprowadza. Nie wiem dlaczego ale spodziewałam się, że kremy kiedy nanosi się je na włosy zostają w tym miejscu, w którym przyłoży się dłonie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie ostatnio się nie sprawdził ale dziś spróbuję jeszcze raz i bardziej się temu przypatrzę :) Ogólnie bardzo lubię ten balsamik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie się przymierzam do jego zakupy ;) Lubię naprzemiennie raz kremować a raz olejować włoski, także to cudo z pewnością się do tego nada! :D

    OdpowiedzUsuń

Moderacja jest ustawiona, bym niczego nie przegapiła. Nie spamuj linkami, odwiedzam nowych obserwatorów oraz komentatorów! Pamiętaj, że Twój komentarz świadczy o Tobie ;)

Pytania? takbywlosminiespadlzglowy@gmail.com

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...